Dags att

Krama kudden för sista natten är gjord och jag är åter igen långledig!
Wunderschön, lovely, göttigt och alldeles alldeles underbart!!

Jag har sagt det förr men heeeeelvete vilken lång natt, när kl slog 03 så kändes det som att tiden stannade och där stod den länge.

Hur ska jag f.i.x.a 5 nätter på raken nästa termin?
Som tur är så är det bara ca 2 månader jag ska göra det var tredje vecka, extra cash är ju aldrrrrrig fel..

Och Länsförsäkringar?!
Såg att de satt in 1206 kr på mitt konto igen?!
De har fortfarande inte hört av sig om de 1206 kr de satte in förra månaden. Fortsätter de så här så kan ju jag spara ihop en bra summa pengar, med pengar som inte är m.i.n.a. Får ta och ringa dem i dag igen, stackars den nissen som väntar på sina första 1206kr, nu får denna samma person ( tar jag för givet) vänta på 2412 kr i stället. S.u.r.t Men jag gör mitt bästa för att denne person ska få sina pengar, men Länsförsäkringar gör dock inte det samma, tyvärr.

Nä nu går ögonen snart i kors, dags att krana in!
I eftermiddag händer grejer!

G.o.d N.a.t.t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0