bara en dag kvar...

Då va det torsdag kväll och normalt så brukar man ju se fram emot fredag,men inte den här fredagen..
Det är ju min sista dag på jobbet på fredag...
Jag vill ju vara kvar och mina kollegor coh föräldrar vill ju ha kvar mig, men det finns varken behov eller pengar till en personal till enligt vissa, men är man med i vardagen och verkligen ser hur det är så kanske man hade tänkt lite annorlunda men det är inte lätt när man ska dra in  och spara pengar, låt det gå ut över personalen bara! Låt dem jobba röven av sig och stressa halvt ihjäl sig, vad gör det?
Jag kommer sakna er och alla underbara barn sååå mycket, det har varint några riktigt jobbiga dagar, att säga hej då,god jul och gott nytt år till alla barn. Vi ses när vi ses! Vill ju träffa dem varje dag!
Fick en present i dag av V och L- TACK! De är såå gulliga! Jag blir sällan rörd så jag känner för att gråta men den här veckan har det varit nära!
Att 7 månader kan gå så for det är inte klokt, det har varit en jobbig tid,en roligt tid men alldeles för kort tid.

Tänk om man kunde få som man ville bara för en gångs skull det skulle ju vara såå underbart men men i verkligheten så ser det annorlunda ut. Ja nattjänsten lär jag väl inte få heller,lika bra att ställa in sig på det, så blir man inte besviken när man får ett negativt  besked. Faan...

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton och jag har varit klar med julklapparna i hela två veckor,de e sååå gött att slippa stressa runt nu och köpa klapparna.
Ska bara slå in dem sen e de klart!

Jag och Liza åkte till skövde i dag efter jobbet och gick å kollade lite, jag hittade ett halsband som jag har letat efter så länge för 99 kr bara! Jag blev såå glad!

Nu ska jag slå in presenten jag har köpt till mina kolleger som de ska få i morgon! De kommer att bli såå överraskade! Ska bli roligt att  se deras miner för detta ska de ju köpa på nästa års budget! Haha..

Och jag jobbar till halv sex i morgon,jippi....

Hej hej....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0