helg

Helgen började med en skön fredag på stan med Nattis som shoppade loss rejält, jag hittade bara ett linne medans hon hittade massor med kläder..
På kvällen skjusade och hämtade Glenn och Olle, å vad jag skrattade! När Glenn ringde så hörde jag bara;heeeejjjj! Varpå jag svarade:är du så fuller?
Han:jaaaaa
Jag:oki, jag kommer!
Efter att ha åkt ut mitt ut i skogen så hittade jag ditt.
Att jag fick in min kära morbror i bilen är en bra fråga!
Han stenslockna direkt, så jag och Olle hade ett trevligt samtal.
Efter att ha släppt av olle hemma  med orden: nu får du problem att få ur han hur bilen!
Eller hur??
Men efter lite tjat så säger Glenn: men vi måste köra hem lillen först!
Jag:men han e redan hemma!
Han. jaha...
Jag:gå ut ur bilen.
han:okej
Jag; (väntar lite) ja nu kan du gå ur.
han: jaaaa

Jag skrattade så jag trodde att jag skulle kissa på mig,men ut kom han efter ett bra tag!

Lördags förmiddagen spenderades på lilla blå med Jennie och Alicia.
Eftermiddagen spenderade på ikea med Hanna. Roligt.
Hanna:vi tar ikea sist eller?
Jag: vart  ska du?
Hon: a6 eller?
Jag: nä de orkar vi inte!
hon: nää okej..

Varje gång jag har varït på ikea det sista så finns aldrig den  hyllan jag vill ha! VARFÖR?
VILL JU HA DEN!!!
 
Lördagskvällen spenderades på bio med Hanna,Marie och Hannah.
Kan ni gissa vilken film?
Jo Arn!
Den var faktiskt riktigt bra! Jag har ju inte läst böckerna så jag hade inga förväntningar allas!

Idag kom Glenn och Robert hit och bar ner mitt vitrinskåp!
Äntligen av med det! Gött!
Men oj vad plats jag fick helt plötsligt!

Jag hittar inte min mobil, vart har du tagit vägen?
Fattar inte vart jag har gjort av den!
Blir lite lagom tokig...

Ska trösta mig med vitlöksbröd nu...

Gott nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0