jessie=27 år

Då har jag fyllt 27 nu då.
Jag som absolut inte tycker om att fylla år, men vad kan man göra åt det?
 
Det blev inget storfirande bara de allra närmaste! Syster med sin Hannah, broder med frugan och tjejerna och mamma. Pappa uteblev som vanligt och det gör absolut ingenting! Vi åt potatisgratäng och kött med sallad! Och till efterrätt blev det pannakotta som marie hade gjort!  JÄTTEGOTT!

Jag fick fina presenter, vin, te och choklad, och en present ska komma på posten på onsdag!
Vad kan det vara??
Det måste ju vara något som får plats i brevlådan! ELLER?
För inte ställer de något utanför dörren??
Nu har jag fyra dagar på mig att fundera på detta!
Jag lär väl bli tokig på köpet! Funderade hela kvällen och la lite förslag men icke!
Robert sa: Helena ville ha en men det fick hon inte (hahah)!
VA KAN DE VARA?
Måste ju vara nått som vi båda tycker om????
Faaan, jag lär tänka på detta hela tiden!
Men roligt hade vi i går!

Idag blir de fika och tp-grejer hos Lotta!
Och promenad med Liza!

Jag vill åka till ikea nu....

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0