juligt värre...

Då var julen över för i år!
Det tycker jag är så skönt, i år har vi firat julafton två gånger. Visst det är jättekul att träffa man verkligen tycker om och bara ha riktigt roligt tilsammans men julen är inte min favorit helg. Hade helst velat åka bort men det är  ju ingen som vill följa med,jag förstår dom men det hade verligen varit underbart.

Julafton spenderades hos moster med familj.Vi åt god julmat,delade ut klappar,såg på Kalle Anka, tjatade,åt lite till, men roligt hade vi!

På juldagen var de dags för årets andra julafton, med broder med familj,moder, moster med familj, mormor,syster, Hannah. Vi åt lite mer julmat, delade ut mer klappar,åt lite mer. Det är ju så roligt att se barnen öppna sina klappar,spänningen kommer man ju ihåg! Jag råkade se att ett paket var till mig (vi byter inte klappar längre utan spelar tärningspelet) det var ett väldigt stort paket, från syster och hannah. Då sa jag är det en morgonrock?
Ja kanske sa syster, och alla vet att jag verkligen hatar morgonrockar. Snacka om att jag blev orolig! Man kan ju inte säga att man inte tycker om sin julklapp! Men marie hon spela dum och när jag fick paketet så låg det ett paket i paketet. Och där i låg ett kuvert, det var ett presentkort på en färganalys! Jippi! Kvällen avslutades hos moster med kortspel!

Annadagen spenderades på biltvätten för även lilla ka:n behöver få lite julkärlek! Sen blev det att åka till morbror för att äta den årliga lutfisken!

Sen på kvällen kom Hanna hem till mig och vi åt lite å satt och pratade hela kvällen! Det var längesen..

Idag blev det maxi-huset med klanen! Hittade verkligen ingenting! Kasst!

På fredag blir de fastermys med nathalie, vi ska till stan och shoppa och fika lite!

Nu ska jag ta en kopp te och kurera min huvudvärk!
Hej Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0