friday I´m in love

Då var det fredag igen och jag är ledig hela helgen! Man uppskattar verkligen helgerna mer nu när jag jobbar varannan helg.Helgen är allt skön att ha!

Det ser ju ut att bli fint väder idag..

Denna helgen är verkligen fullspäckad av aktiviteter!
Idag ska köksbordet oljas och stolar skall sättas ihop,det skall fikas på stan med Åsa och Jennie,det skall prommeneras med Elin och inhandlas lite fika tills imorgon!

På lördag bär det av till danmark med Elin! Det ska bli riktigt kul! Lite shopping,och lite gott och smått!

På söndag så ska jag och Hanna på sound of music i skövde! Det skall bli riktigt kul,har aldrig varit på en sådan stor föreställning,Och sen ska de bli kul att göra något med Hanna för det var ett tag sen!

Veckorna rullar verkligen på,men jag har ändå börjat räkna ner till semestern! Bara 12 veckor kvar,ett bra tag men det går fort och då ska jag vara ledig i 4 hela veckor,det ska bli helt underbart! Får ta och fundera på vad jag ska hitta på,det vore ju kul om man kom iväg nåt iaf,men det ger sig!

Hörde på nyheterna att det skulle bli sommarvärme i helgen!

Tänk om det ändå kunde bli bra väder nu och inte hållapå och ändra sig hela tiden!

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet vart jag finns om du vill prata! Tänker på er alla, kram!

2008-04-19 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0