Grattis

Malin,du fyller 18 år i dag!!

Ja,då har den näste yngsta kusinen blivit 18 år!
Som jag sa till min bror i går,nu börjar alla kusinerna bli vuxna,bara Elin kvar!

Det är verkligen inte klokt vad tiden går fort!

Festen i går var verkligen lyckad,god mat,god bål,goa människor!
Fast visst finns det undantag menmen...
Vi har verkligen roligt tillsammans när vi alla träffas,egentligen tycker jag att det är synd att vi inte gör det oftare än vi gör men det är roligt när det väl händer!!

Hoppas ni blev glada för era presenter!

Nästa gång är det Manne som ska firas,då han fyller 20 år!

Nu bör jag ta tag i hemmet och städa lite,dammsuga,damma,borde skura golven men det är ju s grymt tråkigt!

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Manne

Jaa då är det jag som fyller 20 oo sikket party det lär bli hehehehe

2008-04-07 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0