jag

blir så trött på folk i bland...
Finns det något värre än när folk ska krångla och tjöta hela tiden???
Kan det inte bara vara som det brukar vara,är det så svårt?
Jag har kommit dit,där det liksom känns som att jag skiter i vilket,gör som ni vill...
Man orkar ju inte bry sig,orkar inte med att folk snackar en massa skit som de inte vet enn skit om!
Håll er till fakta och sanningen,det gör jag!!

Ikväll ska  det bli fest med god mat och gott vin!
Ska bli kul men känner inte för det till viss del,för det finns folk som jag absolut inte vill träffa som inte bidar med något positivt i mitt liv,vad ska man med sådana människor till?
Men som jag skrev tidigare så skiter jag i det.,faktiskt!
Det intresserar inte mig att de kommer,jag ska inte prata med dom,har inget att säga så varför engagera sig?
Det gör inte jag iaf..

Ska bli kul att träffa de andra iaf,som vanligt!!

Men det största problemet är:VAD SKA JAG HA PÅ MIG??

Jag tycker ju om att ha kjol,tunikor med leggins så något sådant blir det väl skulle jag tro,med mina svarta stövlar!
Fast jag kan nog inte ha dom som jag brukar för min förbannade ben värker ju  så in i bängen,och ont i armen har jag fått,så kan det gå när man ramlar omkull!
Kan säga att det gick inte direkt i högfart på jobbet i går,lite mer i snigeltakt,det var tur i oturen att vi hade lite barn,snär jag kom hem efter jobbet i går så var jag ju tvungen att plocka in alla grejer i sovrummet igen,och det tog sin lilla tid,det sista kunde jag knappt gå,så ont hade jag i knät!
Sedan blev det soffläge hela kvällen för min del,var så lessamt så jag hoppa i säng vid 22,På en fredagkväll!!
Visst är det lessamt,men vad ska man göra?

Känner för att ta en prommenad men i snigeltakt så går det väl inte så bra,får ta det en annan dag..

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla vännen har du ont? Ska jag blåsa?

Ja det är 2 veckor kvar jippi, det ska bli riktigt kul!

2008-04-05 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0