Pappa

finner inga ord,vet inte vad jag ska säga.

Ett telefonsamtal och sen en så otrolig stor sorg kommer över en.
Pappa är död!
Hur fan kan han bara gå och dö?
Så där bara?
I torsdags var ju allt bra med honom när vi pratade!
Och i fredagskväll var han bara borta och kommer aldrig mer tillbaka till oss,hur kan det vara så?
Jag har aldrig någonsin gråtit så mycket som denna helg,somnat gråtandes,vakna gråtandes.

Jag fattar verkligen igenting!

Trodde aldrig att jag skulle sitta ner med mina syskon som 27-åring och planera vår 61-åriga pappas begravning!
Fattar det inte...

Vem ska jag nu ringa när jag vill tjöta,vem ska ringa mig och prata skit som bara han kunde?


Älskade pappa, 47 03 27-08 04 18
Du finns i mina tankar och mitt hjärta var dag och  i all evighet...

Saknar dig....


Kommentarer
Postat av: Gabbi

vi tänker på er, det ska du veta! ta hand om dig!

2008-04-21 @ 18:15:34
Postat av: Marie

ofattbart. Men vi klarar det tillsammans. Vi är starka.. om vi måste. Pappa är stolt nu, det vet jag. Jag älskar dig och jag finns här. Vi måste lida tillsammans.. lika bra som vi kan skratta tillsammans. Jag ringer. Puss

2008-04-21 @ 21:17:29
URL: http://porrmary.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänk på den tiden ni fick tillsamans. Och han kommer alltid finnas med dig, i ditt hjärta, i dina tankar och i ditt sätt att vara.

Jag vet att inte är någon tröst, men så är det. Och ibland kan du bara stanna upp nån sekund och tänka på alla minnen, så kommer han alltid leva vidare.

Puss och Kram

2008-04-21 @ 21:38:09
Postat av: Jonna

Beklagar Jessica! Det är verkligen tråkigt! Tänker på er alla!
kram Jonna

2008-04-22 @ 07:53:32
Postat av: Mia

Hej Jessica! Vad tråkigt att läsa att någon du har nära har gått bort. Jag vet inte vad jag ska säga för att trösta men jag förstår att det måste kännas tungt och att du har stor sorg. Precis som någon skrev ovan så får du tänka på den tid ni haft tillsammans.
Massa kramar till dig Jessica.

2008-04-22 @ 17:10:04
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Sofie

Beklagar sorgen! Ni är starka tillsammans! Kram Sofie

2008-04-27 @ 13:07:15
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej Jessica! Emma här, (Hannas kusin) Jag tänker på er jättemycket... Ta hand om dig så gott det går... Kram Emma

2008-05-07 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0