Nu är slutet här

på semstern,imorgon börjar verkligheten igen,alla måsten är tillbaka, Samtidgt som jag skulle kunna vara ledig 2 veckor till så ska det bli skönt med rutiner,ja de få som jag har i mitt jobb,men ändå så ska det bli skönt.

I dag känns det som om jag borde göra en massa saker som att städa och greja här hemma men VILL verkligen inte,lusten har inte ifallit sig...
Skulle vilja åka till Mio och kolla lite,såg att de rear ut mattor,jag vill ha en ryamatta till vardagsrummet,men här sitter jag i soffan med en kopp te och har funderat på att åka i ett par timmar nu men har fortfarande inte kommit iväg..
Borde kanske åka,blir ju jättetrött att inte göra något,gör ju inte direkt något här hemma.Jag känner mig själv,om jag åker så kommer jag att få en energikick när jag kommer hem och då lär det hända saker här i hemmet.

nu ska jag göra mig i ordning och sedan fara iväg! Nu så!!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Kusin malin

du åkte i väg och kom o hälsade på mig;D

2008-08-10 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0