3:e december

Sitter här och funderar men får inte riktigt ordning på tankarna,vet inte riktigt vad jag vill. Vill så mycket men det händer verkligen ingenting,börjar tappa lusten helt,för det mesta. Det jag behöver är lite ledighet,OCH det är snart! 20 dagar kvar sen så är jag ledig i 5 hela dagar och jobbar sen 2 dagar och är sen ledig 5 dagar till och det längtar jag till så in i bängen! Ska bli sååå skönt!
I dag blev det fika med Linda. Hon ringde mig på jobbet för att kolla när jag slutade,om jag ville följa med henne till ålleberg för att hämta en kopia på hennes gymnasieslutbetyg från 1999! Så jag åkte hem till henne,frågade om hon hade ringt till ålleberg. NÄÄ,måste jag det?!?!? Ja det underlättar nog,tyckte jag!  Jag som hatat att ringa!!! Men jag kan ringa åt dig,så då tog jag telefon,ringde och sa mitt namn är Linda.Hahah de var lite roligt faktiskt! Bedrägeri?? Men skoj va de! Sedan for vi upp till staden för att kika lite,men som vanligt hittade jag ingenting men samtidigt gör det ju ingenting,för jag sparar ju till både resa och nya möbler! Så det är slut med onödigt shoppande för min del. Linda tycket jag skulle åka med henne och henns syrra till Egypten i april,och det lät väldigt lockande! Det tåls att fundera på! PASS,jag måste skaffa ett pass. Och nytt körkort måste jag skaffa,fick hem papper om att jag måste förnya körkortet för att jag har tydlingen haft det i 10 år!! 10 år,det är ju inte klokt! När fasen blev jag så gammal!!??!?  Har denna donnan åldersnoja eller vad tror ni!!?!?!? Fy farao!

Den 15:e ska jag å töserna på jobbet ut och käka och gå på bio i skövde! Det ska bli riktigt kul,för det behöver vi allihop,för denna vårterminen har inte varit lätt,jobbig därimot. Jag är inte den som tycker att allt känns jobbigt och tungt men det har varit den jobbigaste terminen som jag ar varit med om,så det ska bli grymt skönt att den tar slut. Som tur är jag inte den enda som känner så....
Jullov,here I come!

Nu kommer ju Persbrant på tv ju,jag gillar den serien men jag glömmer ju av den varje vecka.Jag säger att jag ska se den men sen glömmer jag av den,så jag har missat nästan alla avsnitt.Lessamt Persbrant,han är riktigt snygg faktiskt!
Åååå sugen på popcorn,hade suttit som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0