En DaG kVaR

Igår så fikade jag på stan med Åsa,som alltid är lika roligt. Sedan gick vi på stan och shoppade lite. Vi gick inte på lindex för jag behövde köpa mascara. Åsa säger kolla här! Nivea har ett erbjudande om köp 2 betala för 1!  Ååå va bra!  Då kan vi ju köpa 2 och så betalar vi 60 kr var.För mascaran kostade 120 kr.Och delar vi då på det så blir det 60 kr var! Vad vi skrattade! Vi stog där som två nötter,och kollade på sminket och diverderade pristet! Det var himla roligt faktiskt men det hela slutade med att vi delade på priset och betalade 60 kr var! Helt ok faktiskt!
Sedan gick vi till inspiration och där köpte jag 3 lampor till hallen,blev kanon bra!
Vi träffade en släkting till Åsa på stan och hon frågar hur är det med dig ,som man alltid gör! Och Åsa talar om precis som det är,varpå denna släkting säger,Men du kommer väl aldrig att jobba igen?? Hur kan man säga så??? Jävla pucko!! Då sa jag:det hoppas vi verkliigen!
Jag frågade om hon tog illa vid sig att hon sa så,nä sa Åsa hon är sån! Hon kan lika väl säga att du kommer väl att dö snart!
Hur fan är man futad då eller????
Jag blev faktiskt lite arg!

Efter stan så for jag hem för att förbereda här hemma för på eftermiddagen så blev det kalas det för fullt. Anneli,Manne,Malin,Marie,Hannah,Robert,Helena,Nathalie,Emelie,Mamma,Mormor,Robbin var alla här.Jonas stackarn jobbade som vanligt! Jag bjöd på kycklingpaj,sallad,tzatsiki och julmust. Det måste ha varit gott för alla åt så det stog härligt till,villket var jättekul!  Det är alltid kul att laga mat när det kommer många och äter. Till fikat blev det kolakaka,tryffel,saffrankaka och vetelängd,allt var hemma bakat! Jag och Marie bakade i fredagskväll eller rättaresagt Marie bakade och jag försökte hjälpa till men man ska tydlingen inte alltid använda elvisp när man bakar utan det ska röras ner!?!? Eller hur Marie!!?!  Ja men roligt hade vi iaf! Och bra blev det!
Jag ska skriva ner receptet på saffrankakan för den var så himla god! Och lätt att baka!

Jag måste ju lägga ut lite bilder på allt fint jag fick!

Nu ska jag städa lite..

I morgon ska jag köpa en trisslott....


Kommentarer
Postat av: Mia

Klart du fick! Ser att du gjort det också. Nice!

2008-12-07 @ 14:43:43
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Marie

Och hur vet du om den var lätt att baka?!?? =D HAhaaa

2008-12-07 @ 15:23:47
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0