FaR Åt PiPsVäNgEn



Sitter här under täcket i soffan,har frosa och grymt ont i huvudet!  Alvedon,treo ingenting hjälper!! Jag vill bli frisk nu! Blir hemma i morgon med,är helt orkeslös,ligger mest i soffan och glor. Så lessamt..
Hoppas att jag piggnar till så jag kan åka till göteborg på fredag,men som det är nu så verkar det inte så men man måste ju hoppas på det bästa!

Så i detta hemmet händer inte mycket för tillfället!

Joo,igår kom Ingela förbi efter jobbet med presenter,biobiljett och en ananas! Istället för en julblomma! Fick ju några sådana i födelsedagspresent. Så roligt,en ananas!



Köpte ett jättebra nässpray på apoteket,som hjälper mot både täppt och rinnande näsa. Otrivin Comp.



Nä nu ska jag ta en kopp te och försöka kurera mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0