Halleluja


Jag
åkte till Göteborg och det ångrar jag inte! Fast jag mådde skit men med alvedon och nässpray så fungerar det mesta,hih.
Möttes av Nina på stationen och sedan åkte vi till resturangen där vi skulle möta Carina och Sebastian, Vi drack och åt gott,färsbiff med klyftpoptatis med tomatkompott och det var helt underbart gott. Sedan bar det av till Scandinavium och Peter Jöback! Och jag måste erkänna att jag blev så positivt överaskad! Han var sååå bra! Så nu har jag fått höra guldet blev till sand live! Jag hade velat se Kristina från Duvemåla men det blev inte så men nu har jag fått höra denna sång,sjungades av Peter Jöback! Helt underbart,jag bara stirra på han för så bra sjung han den!  Halleuja ,Ååå så bra!  Måste säga att det är en av den vackraste låten jag har hört! Efter Peter så gick vi till avenyn och till Farrellys och där drack vi gott och bara satt och pratade och skrattade,Nina,Carina och jag. VId ett tiden begav vi oss hem till Nina och där fortsatte vi prata tills vi inte orkade mer. Stackars lilla katten,hon tycket inte om mig,jag är allergisk och kan inte klappa katter och det tyckte hon inte om,stackarn kelsjuk som hon va. Efter en go frukost och massa prat så begav vi oss ner till stan och HM! Me like!
Sen var det dags för mig att åka hem igen och det var på håret, Jag trodde att tåget gick 9 min över men det gick 2 min över och klockan var 1 min över! Gasen i bott! Men jag hann men sen strax utanför allingsås blev vi stående i ca 40 min för att en kabel hade gått sönder,fatta va lessamt och jag som hatar att åka tåg! Så typiskt! Men jag kom hem tillslut och slut det var jag,så nu försöker jag åter igen kurera min förkyldning som jag för tillfället HATAR,och som gärna få ta och pysa i väg nu!
Det blev inga bra bilder i går men jag ska se om jag hittar nån som jag kan visa er.

Ska försöka hålla mig uppe läääänge så jag sover länge i morgon för jag börjar jobba kl 21 och har vaken natt och det är inte lätt när det är så sällan man har det. Kan ju inte vända på dygnet,jobbar ju dag på tisdag igen..
Nä nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt,vattna blommorna kanske..

Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=jM1aB0vSBPk

Kommentarer
Postat av: Hetta

Jajjemän, bara skriva så hör jag om jag inte sitter vid datorn, kan ju alltid va kul att snacka med nån när man ligger och glor i taket.

2008-12-14 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0