I dAg Kl 17


Då ska jag till jouren!

Denna nedrans förkyldning/virus/bakteriella/bihållsinflammation eller vad det nu är ger sig inte av utan den kommer med mera hela tiden,så nu ligger jag här med lock för öronen,täppt näsa oc huvudvärk. I 3 veckor så har jag haft det då här,men jag får skylla mig själv för att jag inte går till läkaren direkt utan väntar tills det är för sent! Menmen kl 17 så har jag fått en tid på jouren,som tydligen inte har en enda tid utan de måste dubbelboka så jag lär sitta där uppe hela kvällen med min tur. Fattar ni,dubbelboka?? Då är det många som är sjuka,då är jag inte ensam om att ha det precis värdelöst,lessamt och tråkigt!

På sjukvårsupplysningen så trodde hon att de kunde vara nåt bakteriellt som jag hade åkt på och att de måste ta prover för att se vad det kan vara och jag HATAR att ta prover,det är bland det värsta jag vet! Fy!!

Nu ska jag försöka äta något ,har inte fått i mig nåt än och jag börjar bli hungrig!

I kväll så får vi se vad domen blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0