Piggare men lite dåligt samvete



Äntligen
så mår jag lite bättre,det trodde jag aldrig! Fatta va gött! Det var längesen jag mådde så här dåligt! Blä och fy!
I dag sitter jag upp utan att längta tillbaka till ryggläge. Men huvudvärken vägrar ge med sig,kände på morgonen att den va borta och kände då JIPPI! Men icke sa Nicke! Den kom tilbaka med stormsteg! Pucko! Så nu sitter jag här uttråkad som tusan och skulle egentligen behö va diska men känner verkligen inte för det! Meeen jag ska göra det.
Imorgon sä å är det Göteborg och Peter Jöback som står på listan,egentligen så är jag inte riktigt i form för det men jag TÄNKER åka ändå! Jag gör aldrig något sånt roligt längre så jag skiter i om jag är sjuk eller inte! Gillar ju egentligen inte att ge mig i väg så men FREDAG är MIN lediga dag och om jag hade jobbat i morgon så skulle jag ha gått till jobbet så att jag hade fått mindre dåligt samvete. Skulle det vara så så får jag kurera mig mera på lördag och söndag,jobbar natt på söndag 21-07,så jag kan åka hem och sova sen på måndag innan det är dags för lite jobbmys med mina favoriter på annexet! 
MIddag och Bio,ska bli supermysigt!

 Peter Jöback
är riktigt snygg,och sjunger helt otroligt! Har aldrig sett han så det ska bli jättekul!

Sen så vill jag träffa alla vännerna igen,Hanna,Linda,Jennie,Åsa,Ingela och er andra,vart har tjejträffen tagit vägen! Den måste vi få till snart!
Och nu har jag bestämt mig medans jag har legat här,Ett PASS ska införskaffa och en restresa ska hittas! Snart! Måste ju ända ta kort till nya körkortet så då kan jag ju lika gärna passa på!  Så det så!

Marie,har du inget för dig så kan du komma upp i kväll med lite kurerings medicin som bara kurerar dig och mig! "vink,vink" Du fattar vad jag menar!? hihi Då kanske det släpper forfare!

Nä ska lägga mig i soffan lite och se på nån film tror jag..

Kommentarer
Postat av: Din syster

Han ska tydligen va dryg, jöback!!! =D haha.



haha, annars kan du komma hit med en fet kebabrulle och en kall jävla cola! för de behöver jag!!!! =D

efter denna hektiska dagen menar ja ;P

2008-12-11 @ 17:35:17
URL: http://porrmary.blogg.se/
Postat av: jennie

Det är bara att bjuda till tjejträff så kommer vi...hi hi kramis

2008-12-11 @ 18:16:43
Postat av: Mia

Hej Jessica!

Hoppas du mår ännu lite bättre idag och att du kom iväg på Jöback igår.... Han har en fantastisk röst och visst, han är ljuvligt söt.



Kram Kram Mia

2008-12-13 @ 08:48:24
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0