MeD tÅrAr


I Ögonen så har jag sett på Himlen kan vänta. Någon som har sett det programmet? Fy jag gråter varje vecka när jag ser det.Tänk att  få det beskedet att du har fått en sjukdom och kommer inte att överleva,vad gör man?

Jag hoppas innerligt att om det skulle hända mig,att jag har dessa 4 starka människors vilja att leva. Uscha..
Livet är bra orättvist i bland..



Trots att det finns värre saker så sitter jag här och gnäller om min jädra förkyldning,visst är det konstigt när det finns såndant så är hundra gånger värre att gnälla om men ändå så gnäller man om skitssaker, men det är klart det är ju min verklighet,och i dagsläget kan jag inte göra så mycket åt den,så nu fortsätter jag med mitt gnällande ändå för denna juldag har varit så lessam,den har faktiskt spenderats på soffan för min del,huvudvärken har så lägligt infunnit sig. Ingela ringde förut om fest,men i vanlig ordning så är det något som kommer i vägen,så är det inte jobb så är det förkyldning. Typiskt! Ingela är ju sjukköterska och hon trodde att jag kunde ha fått ett virus (som hon sa men som jag har glömt namnet på) som drabbar lite yngre. Enda sättet att få reda på det var att gå och ta ett prov och ajajjajjaj. Meen det vill ju inte jag men det verkar som om att jag inte har något val,för i kväll har även febern kommit på besök igen! Att det aldrig kan ge med sig!!! Pucko,pucko,pucko

Om kunde gräva ner mig i sanden för tillfället så skulle jag göra det!!     



Nä nu ska jag ta och gräva ner mitt gnällande och gå och lägga mig för här gör jag verkligen ingen nytta! ¨
Förresten jag såg på youtube ett klipp med Dårfinkar och dönickar,kommer ni i håg den serien?
Den var sååå bra tycke jag..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0