Negativ? Jag?


Nu var det ett tag
sen jag tog mig tid att sätta mig här för att skriva ett inlägg,har inte haft varken tid eller ork. Det har varit en lång vecka.Och då menar jag lång,kändes som att den aldrig skulle ta slut. Och jag jobbar 2 dagar till innan det är dags för lite välförtjänt ledighet på 5 hela dagar. Jobbade i dag så den tredje dagen är avklarad.Men vet ni vad det värsta är? Jag gör riktigt långa dagar både måndag och tisdag. 8:30-17 på måndag och 8:30-18:30 på tisdag! Blä,blä och mera blä!
Jag har fått höra att jag har varit lite negativ det sista i bloggen och jag gör mitt allra bästa för att förändra detta,men det är inte lätt att vara positiv när man konstant är trött och bara vill sova..Jag har aldrig varit så trött som jag är nu,det är helt otroligt,jag känner knappt igen mig själv! Så fort jag kommer hem så sover jag,som i torsdags,då gjorde jag några ärenden på stan sedan åkte jag hem,satte mig i soffan och klockan var ca 14:00 OCH JAG SOMNADE och vaknade 17:30! Fatta vad länge! Plus att jag somnade på vilan med barnen på jobbet innan.Inte klokt! Jag tror helt seriöst att jag har något fel i kroppen för att vara konstant trött kan man ju inte bara vara!?! Det vore ju konstig,borde kanske ta och ta mig tid att gå och ta lite prover och kolla upp det,men den som känner mig vet hur jag är när en nål kommer i närheten mot armen! Inte roligt alls!
Jag,Jessica är ingen surtant som gnäller och hakar upp sig på allt,inte en sån som är trött och osocial,lessam och tråkig,sur och en argebigga,men det sista har jag verkligen varit sådan,man kan helt enkelt kalla mig Jessica,häxansurtant! Så är det och jag erkänner det,men det ska bli ändring,det måste det bli.

År 2009, måtte det bli ett piggare och roligare år!

Nu
vill jag ta en dusch och sedan lägga mig och läsa,jag kan verkligen inte släppa denna bok--->

En av mina favorit filmer är ju på tv,just nu!








Kommentarer
Postat av: Din syster!

men jag älskar dig ändå, surtanten =D

2008-12-21 @ 12:01:07
Postat av: Mia

De gånger jag träffat dig (vilket var längesedan nu) har jag ALLTID tyckt att du är SÅ glad och GO. Man får vara trött och sur ibland, det har man rätt till. Så särskilt negativa vibbar har jag iof inte fått här... Hoppas du snart blir PIGG och GLAD. KRAM

2008-12-21 @ 18:45:39
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

GOD JUL Jessica min vän. Hoppas du får en mysig julafton. KRAM

2008-12-24 @ 07:02:30
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0