Roliga

CULT!

Jag kan köpa hur mycket som helst av cult design men får hejda mig!
Var inne på deras hemsida och hittade massor av nya saker!
Så jag passade på och lånade bilder av dem, http://www.cultdesign.se/sv/startpage/
Man kan även läsa deras blogg:http://cultdesign.blogg.se/

                     
 
Jag köpte nyligen ramen och den är såå jättefin,har kort på syskonbarnen i!

En del har jag men det kommer hela tiden nya saker ju!

Jag har hittat en annan säg på ikea som jag är jättesugen på,´jag hade ju bestämt mig för malm sängen men så hittade jag denna:



Jag har för mig att den finns med svart tyg,tror det var den jag så på ikea sist jag var där! Och jag vill ha den i svart!
Jag hittade även denna byrå som jag vill ha:



Jag tror att det skulle bli riktigt bra i sovrummet med dessa möbler! Men bara om sängen finns i svart... 
Borde åka till ikea och kolla igen! 

Fasen vad jag håller på å krånglar,men det är inga lätta beslut! Man ska ju ända ha möblerna ett tag..
Fortsättning lär väl följa...

Nu ska jag ta och lägga mig,vill ju inte sova bort hela lördagförmiddag!

God natt och som jag brukar säga till barnen;vakna tort! Hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad fint, älskar att köpa inredning på nätet själv, så billigt och smidigt, brukar bli en del från hemvaruhuste.se ngn gång då och då :P

2011-02-06 @ 11:11:13
URL: http://www.hemvaruhuset.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0