Tankarna

bara går runt i huvudet på mig!
Kan inte sluta tänka på det!
Tänk om det blir så,efter sommaren så finns det inte mer!!
Hemska tanke!
Hur kan man låta människor få gå i sådan ovisshet??
Säg som det är,för h-vete!
Låt det inte komma fram via rykten!!
Jag blir så arg!!

Tack snälla Robert som har hjälpt mig att borra upp mina hyllor på väggarna! Det är tur vi har dig!

Helgen skulle ha spenderats på jobbet men så blev det inte,så lördagen spenderades hemma hos mig,med Robert,Helena,Nathalie,Emelie och mormor.Det blev god mat och melofdifestivalen!

Mia, ditt recept på fläskfilén var jättegott!!

När Emelie kom in genom dörren så gick hon raka vägen in och ropade: Hannah,Hannah!
JAG:Men Hannah bor inte här!
Emelie:Hannah,va är Hannah?
Vi böjade skratta då Robert säger: Men Hannah bor hos Mi!
Emelie:aaa.Hannah

Lite roligt faktiskt!

De kom i dag för att borra upp de sista hyllorna och Emelie gick raka vägen in och säger: Hecka (jessica),mat,mat,mat! 
Jag:Är du hungrig?
Emelie:aaa
Jag:har du inte ätit i dag`?
Emelie:näää
Jag:får du ingen mat varken på dagis eller hemma?
Emelie:macka
Jag:får du bara macka?
Emelie:aaa
Jag:fy vad elakt
Emelie:aaa
Jag:ljuger du för mig?
Emelie:aaa
Jag:skitunge
Emelie:hahahahahahahah

Så kan det  vara att prata med en 2-åring!

Kvällen har spenderats i soffan men världens hosta och förkyldning! Jag är inne på fjärde veckan nu,jag vill att skiten ska försvinna nu!! Trött på att hosta!!

Det är verligen bara måndag i dag! Önskar att det skulle vara torsdag kväll,ca 22:oo för sen har jag 3 dagars helgledigt! Gött!

Nu ska jag krypa till kojs för i morgon ska det rensas i förådet och jobbas!Hejåhå!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mary

awww. va söt hon är Emelie!!! =D
du måste kolla upp din hosta!! NUUU!

2008-02-19 @ 10:40:44
URL: http://porrmary.blogg.se
Postat av: Hanna

Babe! Jag har ju dundermedicin. Det kan du får lite av från min hosta, det försvann på en vecka sen;)!! Kram.

2008-02-19 @ 17:11:32
Postat av: Mia

Vad roligt att du gillade receptet! Kram till den hostiga Jessica, från en trött Mia

2008-02-20 @ 07:07:58
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: hetta

men du vet, allt är ju inte klart än, måste ju skicka in projektansökan, sen om vi får pengar så kanske det kommer igång efter sommaren, så nu gäller det att spara pengar så jag kan va ledig ca. en månad innan.=D tråkigt att va förkyld jööö! det får du göra något åt=D jo, det är fina fisken vettu! jag är t om.pigg idag, sånu ska jag vårstäda!=D

2008-02-20 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0