underbara ledighet...

ja det är verkligen jätteskönt att vara ledig!
Och i dag kom mitt bredband och telefon igång! Å,va bra!!

Så nu har bloggar blivit lästa,nyheter,kollat banken,ja det är helt klart bra att ha bredband!

Så nu ska jag försöka slita mig från datan och städa lite,har tvättid kl17 så det är gött och ta allt på en och samma dag,då är det gjort!

Nu börjar jag äntigen komma iordning i nya lägenheten,det är bara hyllorna på väggarna som ska upp så är det så gått som klart!

Sovrummet är ganska så tråkig,får ingen ordning där förrens jag har köpt sängen,och den ska inhandlas nu i slutet på februari!
Det ska bli så himla skönt när den är köpt,för det är inte direkt roligt och börja inreda där innan,men den ger sig!

Nä nu måste jag ta tag i grejerna!

Det är ju alla hjärtan dag ju!

image26

Ha de gott!                                                

Kommentarer
Postat av: Monkey

Enjoy your time on earth.

2008-02-14 @ 13:36:36
Postat av: Mia

Åh, vad spännande med ny lägenhet... hoppas du trivs riktigt bra i den. Glad alla hjärtans dag på dig!
Kram Mia

2008-02-14 @ 16:11:32
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0