beslutsångest ala söndag

Söndag igen då..
Jag personligen tycker att söndagar är allmänt tråkiga,varför?
Kanske för att helgen är så skön,man kan bara gå och skrota,göra vad man vill,mysa,allt som man inte hinner med på veckorna så för min del så blir det en väldig omställning att jobba helger!
Men det är väl en vanesak skulle jag tro,jag har ju gjort det förr och det funkade ju bra! Men det är allt gott att vara ledig på helgen!

I går blev det ingen potatisgratäng,utan det blec tacos med Nathalie,Emelie,Robert,Marie och Hannah. Nathalie ringde på eftermiddagen och frågade om de fick komma,och som snäll faster så vill man ju det!


Vi hade jättekul,åt,pratade,Robert visade nya bilder på deras hus som de håller på och bygger,fikade, ja hade allmänt gött!

Huset blir verkligen jättefint,ska bli kul att se hur det blir när det är färdig,får vänta till slutet på februari för då ska de få flytta in!

Jag
frågade nathalie vad hon önskar sig när hon fyller år,
hon:inga paket,utan pengar.
jag: varför pengar?
Hon: så jag kan köpa en platt tv till mitt nya rum!

Oj,när jag var 7 så blev jag jätteglad för en my little pony! Tiderna har verkligen förändrats. Men visst är det bra att hon får spara till den själv! Och inte bara få den så där bara!

Snart fyller snart Emelie 2 år,inte klokt det vaar ju inte längesedan vi var och hälsade på på BB när ho föddes!
Och  jag har redan köpt presenten,och det är så skönt!

Hon var med mig på jobbet i fredags för jag skulle länma en nyckel så jag och Pia stod utanför och pratade medan barnen lekt,då började Pia släppa in barnen då säger hon att Emmy kan gå in och då går Emelie in! Och Pia hon tittade och jag sa men Emelie vi ska ju gå hem,nu undrar ni varför hon gick in men hemma kallar de henne för Emi,det var lite roligt faktiskt!

Tror jag har bestämt mig om flytten,hur tror ni att de blir?

Nu måste jag ta tag i disken,för jag har verkligen ett berg av disk att ta hand om,för jag var alldeles för trött för att ta tag i det,samma i dag men nu ska det göras!
Ska sätta på lite Robbie williams så händer det nog grejer!

Liza kommer i kväll på en fika,så det kan ju inte se ut som hej kom och hjälp mig!
Jag är verkligen inte pedant av mig men jag vill att de ska se rent och fint ut när det kommer folk!
Det är väl inte så konstigt eller?

Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0