flytttdags...

ja nu är det verkligen flyttider hos Jessie...
Va grejer jag har egentligen! Ojoj...

Packa,packa och packa det är vad jag har gjort!
Och då har jag både jobbat och varit på kalas idag!
Man får mycket gjort bara man vill,men tröttsamt är det så nu är dett dags att varva ner lite,sätta sig i soffan och bara götta sig! Jag börjar ju jobba 5:30 i morgon bitti!

Men ändå känner jag att jag bör fortsätta packa..
Jag har ju fått över en hel del saker redan,mycket kläder som jag har hängt upp,porslin som fått sin nya plats i skåpen,ja en hel del faktiskt. Ikväll så hjälpte Marie och Hannah mig med att bära över lite! Tack för det!

Jag ska försöka få över så mycket som möjligt i veckan så slipper det bli så mycket på lördag! Tänkte be Robban och Manne om hjälp,för om jag verkligen ligger i så behöver jag bara jälp med 5 saker,mina 2 byråar,soffan,bordet och min fna brudkista som jag har fått av lilla mormor,men då måste jag ligga i. Får se hur det går för jag jobbar ju också!

Det blev en tur till ikea i går med flickorna! Och i vanlig ordning så kommer man ju inte bara hem med det man hade tänkt sig köpa från början! Skulle bara ha en gardinstång men det blev lite tavlor,hyllor och som vanligt så kan jag ju inte åka till ikea utan att köpa ljus! Jag är helt ljustokig!
Vi var inni på ikea i 3 timmar,så till och med jag började bli uttråkad! Helt otroligt! Men kul var det,sen var det bara att åka hem och packa vidare! Det tar verkligen aldrig slut! Men det är ju värt det i slut ändan! Folk lär bli tokiga på familjen ne,först flytta syrran för en vecka sen, nu flyttar jag och i slutet på februari flyttar brosan med familj! Vad mycket bärande det blir! Någon frivilig som vill hjälpa till så är det bara att säga till! haha...

Imorgon slutar jag 13:00 så då ska det inhandlas lite matvaror och sedan bär det hem för att packas och gå över med mer saker till lägenheten!
Måste ju tänka mig för för jag ska ju ändå bo här i en vecka till så att jag inte packar ner för mycket saker som jag behöver under veckan! Det vore ju inte kul kan jag säga!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt med ny lägenhet, men pust för att flytta. Det tar sin lilla tid och det är då man ser vad man faktiskt har. Ikea blev det för mig igår!!!! Jag håller med, man får alltid med sig en massa hem. Det är verkligen konstigt... Jag bränner också ljus så ljusförrådet blev påfyllt här också. Grattis, och lycka till med flytten!

2008-01-27 @ 08:34:13
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0