städlördag...

Ja nu måste det börja röjas innan jag blir tokig!
Varför samlar man på sig så mycket grejer? Någon som vet?
Min syster är mitt upp i flytten så jag ska gå i genom mitt kök på saker som hon har bättre användning för än vad jag har!
Vem vet hon kanske inte vill ha nåt men då vet hon vad som finns  iaf!

Begav mig till affären i dag och det är ju inte klokt vad folk,där stog jag i kön med min alla tre varor medans folk hade sina fulla kundvagnar! Då känner jag hur humöret börjar svikta,jag verkligen avskyr att stå i kö i affärer!
Tiden går aldelles för sakta,folk överallt,barnskrik överallt och jag som är runt barn varje dag kan i bland känna att jag har lust att bara be folk att hålla reda på sina skrikande barn eller lämna de hemma!
Men det skulle jag ju naturligtvis aldig göra,för det är ju faktiskt synd om föräldrarna som säkert tycker att det är så pinsamt,och barnen som har jättetråkigt! En ond cirkel helt enkelt!

Funderar och funderar på hur jag ska göra med lägenheten, med det lutar nog åt att flytta (tror jag). Jag har sån besluts ångest så det är inte sant! Sån är jag,så jag brukar oftast gå på magkänslan,den brukar ha rätt!

Såg Let´s dance i går! Karl-Petter är ju så skön,så roligt!
Jag tyckte även att Tide Fröling var bra!
Men det kanske ändrar sig,men det är bara en sak jag inte fattade eller som jag har missat helt:varför åkte ingen ut? Har de ändrat på det? hm,kanske är så att ingen ska åka ut första gången! Ja ja det visar sig väl!

Ikväll blir det potatisgratäng med lax och ett glas vin! Mumsigt värre!

Nu måste jag ta tag i städningen men det är ju så tråkigt men det måste ju göras!

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Mary

Klart du ska flytta om du vil!!! =) ja hjälper dig =)

2008-01-12 @ 16:17:45
URL: http://porrmary.blogg.se
Postat av: Mia

Japp! Någon åker ut nästa vecka! precis så är det! Mumsig mat du ska äta...blir något liknande här. Potatisgratäng, kött och Basilikasås med vitlök. Sen får man inte glömma det lilla glaset som ska fyllas med vin!!! Men det blir efter bion det...och jag är redan hungrig. Ha en skön kväll!

2008-01-12 @ 16:53:32
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0