tomten säger adjö..

Ja det gjorde han verkligen på vindängen nu på kvällen!
Natalies förskoleklass dansade ut julen,och då borde tomten komma och säga hej då! 
Och undra vem som var utklädd till tomte,hmm?

Barnens miner var rätt roliga att se, nattis såg lite skeptiskt på mig kan jag säga!
Tomten hade med sig strutar med godis i,det var ju verkligen uppskattat.
Jag höll ju på att tappa minen helt för jag ser hur Åsa och Jennie kollar på mig och vinkar!! Haha,trodde jag skulle börja asgarva!
Åsas dotter Elin säger efteråt (några av de stora barnen följde efter tomten) när började tomten använda mascara?
Jag:nä tomten är lite trött bara!
Hon:jag har ju träffat dig förut
Jag:har du?¨
hon:jaaa.men tvekar lite..
jag:vi har träffats på julafton ju..
hon:nja,du är lik mammas kompis Jessica
jag:jasså
hon:det är ju du,Jessica!!!
Jag:hahahahaha

Så kan det gå!

Eftersom jag har träffat flera av Nattis kompisar så blev det vissa  funderingar på om det kunde vara Jessica kanske, men lite osäkert var det!


Men nattis sa till mig att det är ju du Jessica (för de var uppgjort att jag skulle komma efter jobbet och vara med men oj vad sent jag kom i från jobbet) så jag kom precis när alla var på väg hem! Då mötes jag av en pojke som sa heter du Jessica (jag har träffat denna pojken ett antal gånger innan),ja svarade jag varpå han sa:då var det ju du som var tomten!
Nä,då svarade jag!
Han:joooo
Jag:jag kom ju precis från jobbet.
Han: jessica är här!! hon som var tomten!!!
Lite roligt faktiskt!!!

Fasen såg att jag har missat ugly betty!
Jämt! jag kan inte följa serier,jag sätter alltid på när halva programet har gått!
Spunk åxå!

Ha en bra imorgondag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0