2 dagar kvar.

Nyss hemkommen efter den 3:e dagens arbete,nu är det bara torsdag och fredag kvar!
Jag blir allt segare och segare för varje dag som går,ska bli så gött när fredag kväll kommer,då ska en flaska vin korkas upp och njutas av!
Sen blir det en lång sovmorgon på lördag och jag ska sova ut med gott samvete. Semestern ska börja med en tur till Läckö slott med lillasyster,vi har faktiskt åkt dit en gång om året och det är jättekul,ta med lite fika och bara strosa runt.  VI får hoppas på bra väder men jag säger som min bror sa häromdagen,jag skiter i om de regnar i 5 veckor,jag har semster och är ledig från jobbet ändå! Haha,lite råkigt med regn i 5 veckor men man slipper ju jobbet ett tag iaf!

I dag ska tvätten tvättas och det ska plockas lite,annars så ska det bli en lungn dag,kanske fika med Linda i eftermiddag.

Tänk i går kväll på jobbet så fick jag för mig att jag inte hade låst ytterdörren!! Fy va otäckt! När jag tänkte till så visste jag ju att jag hade gjort det men jag kunde verkligen inte sluta tänka på det,låg och vred och vände mig jättelänge innan jag kunde släppa det,tänkte att jag måste ju gå upp och kolla men då kom jag på att det är ju larmat redan!! Fasen!
Men inerst inne så visste jag ju att det var låst! Men  hjärnan spelade mig ett spratt,men det kom inte in någon iaf!

Nu ska jag äta lite frukost...

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0