Borås djurpark,återträff med gymnasiegänget och Mamma Mia

I går åkte jag med broder och familj till Borås djurpark för att titta på alla djuren!
Hela vägen till Borås så lekte Nattis,Emelie och jag hållihattenleken.Någon som vet vad det är för lek?
Jo man håller sig för huvudet varje gång man åker under en viadukt eller en tunnnel,funkar jättebra om man har barn i bilen.Den som ser en tunnel/viadukt ropar håll i hatten,så håller man i hatten. Jaja,ingen märkvärdig lek men tjejerna tycker den e rolig!

I fredags hade vi en återträff med gänget från gymnasiet,och så roligt vi hade! Middag på Gondolino,sedan hem till Ingela på fika.Sammanlagt så blev vi 5 st,synd att inte de andra kom men vi som var med hade görkul! Och fler gång lär det bli,planderade att träffas i augusti,det hoppas vi på!
Vi hade ju så kul förr,det borde vi ju kunna få till nu med,eller?
Det vore så himla kul att få kontakt igen,jag har ju börjat träffa Linda nu och det vore så kul att träffa de andra mer..
Har verkligen saknaT dom nu när jag har träffat dom igen och vi hade lika kul nu som för 10 år sen.

Här kommer lite bilder:

        

     

     

       

     

     

     

     


I kväll var jag och mamma på bio. Mamma Mia! Helt underbar,bra skådisar men framförallt skitbra musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0