I dag

har det städats och tvättats kläder för fullt!
Framförallt så har hallen piffats till lite grann,var i väg och köpte lite blommor på Pa:s OCH vet ni vad?? Det var en fågel som flög runt därinne!! Vid brödet!! Fy usch, visst den var liten men ändå? I en mataffär liksom!?!?
Hoppas de fick ut den,var faktiskt redig och sa till att jag såg den...

0ch sen gav jag mig på att klippa lugg alldeles själv,va tycks?


                    
                                        
               

                     


Marie,blir det Läckö på lördag? Har du bakat nån go fika,eller va det jag som skulle göra det??

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Marie

De va la änna duuuu som skulle baka den där med toscagrejen!!!!!! mmmmmmmmmmm=D hahaha. Jättefina kort ju!

2008-07-10 @ 09:11:27
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0