Ljuvliga semster..

Semstern har verkligen infunnit sig! Helt underbart!
På lördagen blev det en tur till Läckö och Spiken!
Moder,Marie,Nattis,Anneli,Jonas,Manne,Malin och Robbin gav oss iväg med picknink korgen packad!
Det var så mysigt att bara umgås och sitta ner och prata och njuta av att vara lediga.
Efter Läckö så for vi vidare till Spiken och strosade runt,åt lite mat! Och ni kan aldrig gissa vad som hände??
Jag blev magsjuk,av maten!!!  Sa i bilen på väg ifrån spiken till Lidköping att  jag fick ont i magen,att det bubblade i magen, men tänkte att det släpper väl för jag skulle ut på kvällen!
Jag är en sådan person som inte blir bakfull så det var verkligen inte det som var felet på söndagen!! Jag hade så ont i magen i söndags,så jag orkade ingenting! Det värkte hela dagen!!!
Jag ska aldrig mer köpa fisk där! Aldrig!
Men det gck ju över som tur var för på måndagen åkte jag och Elin till Göteborg,och strosade runt där hela dagen!
Vissa shoppade mer än andra,eller vad säger du,Elin? haha
Det var jättemysigt att bara gå där och äta ute på resturang,det blir så sällan för min del så det var extra mysigt!
Vi hade verkligen roligt!

I dag blev det fika med Linda! Lika kul varje gång!
Imorgon ska benen vaxas igen! ajaj men det är helt klart värt det kan jag säg.På kvällen så ska jag ut  och äta med några gamla klasskamrater frn gymnasiet och det ska bli superkul,det var längesen vi sågs,så det ser jag verkligen fram i mot!

Det är otäckt vad man vänjer sig vid att vara ledig,har bara haft semster i 4 dagar men det så skööönt!

Liza och jag har skjutit upp vår resa,vet inte om vi vill ge oss i väg i detta väder,man vill ju ha fint väder när man ska sova i tält,så man kan bada och bara ha det gött! Känns inte så lockade att sova i tält när det är då kallt på nätterna men vi funderar på att hitta på lite andra saker,vi får se vad det blir!

27 Juli så ska jag och min mamma åka till Läckö och se på Diggiloo,ska bli himla kul och det var ju en hel del bra artister med. Vad vi inte visste när vi beställde biljetter var att Storebror med familj ska dit med! Komiskt!
Annars så har jag inga jätteplaner nu på semstern,tar det som det kommer,ska åka till Göteborg,det är det enda som är bestämt!

Mitt i allt så har jag hunnit hjälpa  broder med att bygga alltan och jag är grym på att bygga,såga,spika,skruva och allt som hör till,aja jag försöker iaf och det gick kanonbra!  Det lilla jag bidrog med var  iaf skitskoj!


Nu ska jag slappa i soffan lite..
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0