Kaffe och äggknäckemacka

var jag jättesugen på när jag vaknade i morses,det var längesedan!
Gott var det iaf!

Nu är det 16 dagar kvar till semester! Känns som en evighet. Eftersom jag jobbar helger så känns det ju ännu längre,fast det är ju bara 1 helg till som jag jobbar och det är min natt helg..

Vad ska man hitta på att göra på semestern då?
Jag har inte planerat jättemycket men jag och Liza ska åka längs kusten och campa,ska bli såå kul och skönt att komma hemifrån!
Vi måste bara planera vart vi ska åka,vilka städer vi vill besöka.Sist som vi träffades blev det en massa prat om allt annat så ingen planering inte,men roligt ska de bli! Söndag den 13/7 åker vi iaf.
Sen så ska vi träffas,vi som umgicks på gymnasiet,det ska bli kul att träffa dem igen.Vi har ju inte träffats ordentligt sen vi slutade skolan!


Nu ska jag tvätta håret innan det är dags att sticka till jobbet för att ha APT.


hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0