Midsommarhelgen

börjar gå mot sitt slut...
Denna midsommar har jag verkligen inte gjort ett smack. Jobbade på midsommarafton,var sedan hos mamma på middag med henne,mormor,marie och hannah. Trevlig. Jag var så trött hela kvällen så det var perfekt att bara sitta uppe hos mamma och prata,dricka lite vin och se på en otoligt dålig film.
Jag sommnade 23.30 och vaknade på midsommardagen kl 11.30,så grymt trött!!!
Har jobbat som en tok hela veckan,var helt slutkörd på fredagen.
Igår var jag hemma hos broder och slappade lite,Nattis och jag satt och såg på  den gamla serien Bert,den är ju såå rolig,vi skrattade gott faktiskt!

I dag bar de av till skara med moder jord och Nattis där det inhandlades skor,moder jord köpte 2 par,jag köpte 2 par och nattis köpte 3 par.Vi fyndade rejält!
Men
som vanligt så satt jag och pratade på i bilen så helt plötsligt så säger jag;men vi är ju på väg till skövde! Jag  glömde avfarten!!  Asgarv i biln....
Fast vi löste det bra....
Sen bar det av till donken och lite lunch,smakade riktigt gott.

I morgon är det dags för jobb igen,när man väl år lite ledig så springer tiden i väg,helt otroligt! Hinner ju ingenting,har igentligen en massa saker att göra men jag orkar verkligen inte!  Är sååå trött..
Semester? Ja tack! 3 veckor kvar...

Denna vecka ska jag inte ta några extra pass på jobbet,sedan är jag ledig fredag,lördag och söndag! Jippi,ska bli såå skönt...

Nu ska jag krypa till kojs innan jag somnar i soffan..
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0