Trött men ändå inte

Nysshemkommen från jobbet,där jag har sovit jättedåligt så känner jag att jag behöver sova men samtidigt så är jag så uppe i varv.
Har inte sovit mycket de sista 2 dygnen så trött är jag allt!

Nu är den 3:e veckan till semstern klar,bara 2 kvar. Det ska bli så otroligt skönt med semster så ni kan aldrig ana!
De sista månaderna har bara försvunnit,helt otroligt att det kan vara så så det ska bli skönt att bara vara ledig och bara existera,inte göra något,inga tider som ska passas,inga måsten!
Helt underbart!

Funderar på en byrå jag har sett,faktiskt i en second hand butik!
Inte riktigt min grej,sådana butiker men jag vill ha en bryå till min nymålade vita hall! Och inte vilken byrå som möjligt utan en som är riktigt hög.På ikea har de en som jag vill ha men jag känner inte för att lägga 2000 kr på en byrå så här innan semstern!
Får ta en funderare,ska ju till ikea i dag med Elin...

jaja om jag skulle försöka sova till kl 10,skulle göra underverk!
Fast jag är allt lite sugen på frukost först....

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0