Underbara efterlängtade

söndag!
Jag har jobbat hela helgen,så i morse var det rktigt gott att komma hem.
I helgen var det roligt att jobba,på mitt jobb så är jobbar vi ensamna rätt så mycket och speciellt på nätterna som jag jobbar,men i helgen så jobbade Linda inne på kortis. Min gamla klasskamrat Linda,vi har pratat halva nätterna!
roligt att träffa henne igen och ha någon att prata med!  Så i morgon ska jag hem till Linda på tupperware party. Ska bli jättekul,ska försöka hålla kontakten nu sa vi och varför inte? Det vore ju hur kul som helst! Tråkigt bara att det var hennes sista natt på kortis som hon gjorde  nu på ett bra tag!
Så jag får klara mig själv igen och försöka sova,men det lyckas ju sällan i den jädra värmen,barn som sover oroligt och bilar som åker som dårar utanför men det är ju ett jobb ialla fall och det är jag så otroligt glad för att jag har för det har inte alla!

Nu sitter jag här i soffan,nyduschad efter en svettig prommenad. Åå  va gött det är så här efter man har varit ute och gått,ska försöka göra det varje dag i en halvtimme eller så. På prommenaden så såg jag Manne, Robbin och Malin åka förbi mig i bilen,då vakna nyfikna Jessica som skickade ett sms till Manne med frågan:  vart ska ni??  Svaret: till ulricehamn och bada. Det är ju såå gött att åka och bada.med en fika korg och härligt sällskap!

Snart ska jag göra mig iordning för att åka med Milo och titta på Gabbi på studentbalen. Hon har en sån helt underbar vackert klänning! Ska bli kul att se henne..

Ha de gott i värmen..
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0