då var det dags igen

för snö!

Jag gillar ju snö och vinter men nu började ju vårkänslorna komma! Hoppas det försvinner snart...

Då var det dags för en ny vecka..
Jag som har jobbat hela helgen så kan jag säga att det känns som att det är en enda heeeel lång vecka hela tiden!
Har jobbat i dag till kl17 och börjar igen kl 20:00-07:00. Sen bär det hem,sova lite,äta lite i väg och jobba till 18:30 sen hem i gen få  i sig lite mat,duscha och i väg till jobbet sen igen kl 21:00-07:00 SEN så är jag ledig onsdag-måndag kl 16:45!! Ska bli helt underbart!! Att verkligen vara långledig!!

Igår bar det av till ikea,och jag kan säga att det blev en hel del som inhandlades, rättare sagt en hel släpvagn!
Och där på låg min nya SÄNG
Det blev en eksäng! Jag satte ihop den på kvällen med hjälp att moder jord! Och vi gjjorde ett riktigt bra jobb men när vi skulle sätta fast mittbalken så märkte vi att det fattades något???? Jo, själva mittbalken fattades!!!
Snacka om att jag blev förbannad!!!!
Jag kollade på ikeas hemsida och där stog det att den skulle vara med!?!?!
Men vart var den????
Jag ringde ikea i dag för att kolla om de hade missat att lägga den i paketet,för det var 3 packet som jag skulle ha med hem och det hade jag ju!
Killen jag snackade med sa att den hör inte till,den måste man köpa till!!!
Hållå!! informera om det då,eller???

Så nu måste jag åka dit,de hela ca 14 mil dit fram och tillbaka för en sak som  kostar 100 kr!
Irriterande!!!
Så nu har jag en säng som står i sovrummet med madrasser men inget att lägga dom på!
Får se om jag kan åka ner på onsdag!
Lessamt.....
men men jag måste ju ha den...

Längtar till onsdag kl 07:00!!!!!

Nu ska jag packa min lilla turkosa nattväska och ta en dusch innan jobbet kallar..

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Mia

Det där är tyvärr typiskt IKEA. Det kan rätt ofta fattas grejer... Men billigt är det. Lycka till med de sista jobbdagarna innan ledigheten OCH den sista biten av säng.

2008-03-18 @ 06:41:13
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0