fredagsfika

med syster yster!
Ja i dag har det verkligen fikats,med både goda smörgåsar och wienerbröd!

Vi åkte för att kolla in den nya affären vid coop,de hade verkligen mycket grejor,jag kom i väg därifrån med svarta kuddar och bordstabletter till mitt NYA KÖKSBORD!!
Nu har jag äntligen köpt mitt ekbord med svarta stolar som jag har tjatat så länge om!
Och det blev sååå jättebra!!
Jag är superduper nöjd!

Jag är så himla frusen,slutar aldrig frysa,vill bara krypa ner i sängen och ligga under täcket!
Och dit ska det snart bära av för jag ska upp tidigt i morgon,kl 04:45 för jag börjar jobba kl 5:30!
Det är så frukansvärt tidigt,en omänsklig tid,men det måstes!



Sen blir det kalas hos Marie och Hannah,för Hannah fyllde år igår!
Va uppe på stan förrut för att köpa hennes present,hoppas hon blir glad.men det tror jag!

Sitter och kollar på let´s dance,och jag måste säga att jag hoppas Tony går och vinner,han är helt klart bäst!
Fast Tina hon är bra hon med!

Rumpen i vadret,det gillar jag! Citat av Domaren Tony,han e riktigt rolig!

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Mary

Jag gillar borde jättemycket!! =) det passa fint!

2008-04-02 @ 08:38:02
URL: http://porrmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0