kompetensutvecklingsdag

som det så fint heter hade vi dag på jobbet!

Morgonen och förmiddagen spenderades på möten,där vi fick en chans att prata! Och ändå finns det massor vi kunde prata mer om!

Lunchen spenderades på Dagnys!
Måste säga att jag tycker det var lite sunkigt,mörkt och dystert,men maten var helt ok!

Eftermiddagen spenderades på en föreläsning om etik och moral. Det var faktiskt roligt och jag hade verkligen nytta av min etik kurs som jag läste för 1 år sen!
Man fick vara delaktig,fundera,diskutera och det är ju alltid kul!

Imorgon så ska jag jobba hos min kulbrudar! Jag ska var guldlock och de andra ska vara björnar! Hahah det ska bli så kul att se....

I dag hämtade jag mitt paket från ellos,jag blev riktigt nöjd! Roligt!
Men avin hade skickats till västra frölunda,till någon med samma namn som mig,men där bor ju inte jag!! hahah

Nu ska jag krypa i säng och försöka sova lite...

Go natt'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0