söndagstur i

det vackra men lite kalla våvädret med mamma!
Jag skulle till moster vad det tänkt men som vanligt är det ingen som är hemma på heeela dagen!
Ringde och ringde men det var inget svar!
Så jag och mamma tog en tur till öb,ringde ingen till moster men inget svar så jag sa:ska vi ta en söndagstur?
Mamma var inte sen på att säga ja!
Vi åkte mot våra gamla trakter i kinnarp och brismene! Åkte förbi mormors gamla hus och det stog tomt! Det var ju nägon som hade flyttat in för ett tag sen och började renovera men nu var det tomt igen...Konstigt....

Sedan stannade vi macdonalds och åt lite,satt och pratade och det var himla kul! Sedan tog vi ströget hem och åkte förbi broders hus och där var Robert och Nathalie så vi stannde och pratade.tittade in i huset och det blir finare för varje dag verkligen,13 mars ska det vara klart! Ska bli kul att se det färdigt!
Dagen avslutade med fika hos broder med familj..

Imorgon så bir det planeringsdag på jobbet! Ska bli skönt att alla äntligen får sitta ner och prata om allt! Har ju inte blivit av än..

Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på en annan del av köping,åå det är så bra!

Ha de.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0