yrväder

ala´ påsk!
Jag älskar sådant här väder,när snön bara vräker ner!
Det är så mysigt.

Men det är ju inte roligt när man ska ge sig ut,eller när olyckor händer.

Då har påskhelgen börjat.

Vad händer i påsk då?
Jo,jag skaspendera påsken med släkten,hemma hos moster!
Hennes kommentar var ju bäst:vad ska vi äta? Eller ta med va du vill äta!
VI asgarvade!

Det är ändå bra mysigt med påsk,tycker jag!
När man plockar fram påskriset,köper påskliljor,påskkycklingarna.ja mysigt helt enkelt!

Nu har jag hittat ekbordet som jag vill HA och som SKA inköpas nästa vecka! Blev så glad när jag hittade de eller rättare sagt min moster hittade i går när vi var ut å åkte! Men som vanigt så måste jag fundera lite över inköpet, medans jag stog där och funderade så hittade moster en duk som hon skulle köpa som va ganska så dyr,så sa hon som jobbar i affären (moster som kände henne som jobbade i affären,) om du köper bordet i dag så får anneli duken gratis! Och då vaknade moster! KÖP BORDET,JAG FÅR JU DUKEN! Och vad vi skrattade! Men jag har funderat och har bestämt mig,jag ska HA det bordet!

Nä nu ska det städas här i hemmet!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0