Här kommer ett inlägg på begäran,enjoy

Tack syster yster som har gjort min blogg så fin!


Jag är verkligen så dundertrött så att jag skulle kunna lägga mig och sova nu,kl 20:00 på kvällen!
Gäsp,gäsp!

Sitter och kollar på Rent Hus på tv,jag fattar inte hur man kan ha det så vidrigt hemma??
Jag är verkligen inte pedant men rent och fint i sitt hem vill man väl ändå ha det??
Uscha!

På fredag så ska jag försöka få med MARIE ut och äta,du har fortfarande inte svarat mig!
Jag sitter här och väntar på ditt svar,jag vet att du kikar in här så SVARA!!
haha

Nu ska jag nog ta en huvuvärkstablett och hoppa in i duschen å sen i säng.....

Är ledig i 4 hela dagar,ska bli så otroligt gött,när  det är så mycket som det är..

hejhej


Kommentarer
Postat av: Marie

ahahah... JAaaa! klart ja följer med dig! vi tar en lunch!! =D haha eller vad du vill försten! hah.

den blev faktiskt fin!! bloggen. ja ska göra om min med tror ja.. hmmm =D men vet inte hur! bah!

Pussss!

2008-05-14 @ 20:21:46
URL: http://porrmary.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag måste bara tillägga att jag hjälpte Marie o säga hur man skulle göra =) Haha!
Faktiskt! Så hon kan ju inte få all ära :P Hahha skämt o sido!
Hoppas ni får en fin lunch,lr vad det nu blir,tillsammans!
Kraam

2008-05-15 @ 08:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0