Härligt härligt

Ullaredsresan va helt perfekt! Fick tag på massa saker,som jag verkligen behövde! Aja de mesta iaf,hihi. Ska ju inte köpa kläder men jag har verkligen INGEN kofta alls! Helt otroligt men sant! Så det fick bli några koftor,hittade jättefina! Blev supernöjd! Så nu har jag både koftor och strumpor så det räcker lääänge...

Idag blev det fika på stan men Jennie,Alicia och Nathalie. Det får vi göra om igen,såå roligt. Då kan de vuxna passa på att prata medans barnen går till leksaks affären,hihi.

Snart ska jag i väg till jobbet,börjar 18:30 i kväll,jobbar till 14 i morgon. Då får jag jobba med Anna,hon är så rolig att jobba med. Sen kommer Elin vid 13:30 så jag får träffa henne lite med.
Fasen va tiden går fort när man är ledig. Åkte hem till broder med grejorna jag köpte i ullared till dem och drack lite kaffa och åt lite mat,så vid 16 åkte jag hem och den här tiden har gått jättefort,kl är redan halv 6! Måste snart packa jobbnatt väskan ju...

Nu ska jag slöa lite i soffan innan det är dags att dra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0