Hubba hubba

 Kolla sicken snygging jag har fått tag på! hihi

 Nu är det färdigstädat och jag funderar på lite kvällsmat,vad ska man hitta på? Alltid lika lessamt!  Passade på att ändra om i sovrummet för jag har inte varit riktigt nöjd men nu så blev det mycket bättre! Äntligen!
I kväll så ska jag se på Persbrant iaf,har missat nästan alla avsnitt för att jag har jobbet men i kväll är jag ledig! Klockan är bara 18:30 snart,känns som den borde vara senare men det är ju bara skönt det.
I morgon vill jag göra nåt!! Men vad??  Måste fundera på detta lite,kanske köpstaden? De ska ju tydligen ha en bra möbelaffär där som kan vara kul att span in! Men vi får se,alltid händer det något men just nu känns det som att det inte händer ett smack,nada! Sååå lessamt faktiskt! Detta måste ändras,annars vet jag inte vad jag tar mig till....
Allt känns rätt så blä just nu,vill så mycket men de händer liksom ingenting,,,,,,
Nä nu klagar jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0