Lååång vecka

Det är verkligen bara onsdag i dag! Det känns som om denna vecka aldrig tar slut! Och jag ska tillbaka till jobbet nu kl 21 och jobbar till 12:30 i morgon. Sen så är jag ledig till lördag kl 19. Jobbar då till söndag kl 14:00. Ska bli helt underbart. Många tycker nog att jag är ledig mycket. Men ser man hur jag jobbar under veckan och helgen så tycker man kanske annat,men vad vet jag. När jag är på jobbet så är jag ju där ganska länge innan jag går hem,långa pass med andra ord. Det känns som att denna blogg till större delen av tiden handlar om mitt jobb,det känns som om jag är på jobbet hela tiden. Till jobbet,hem,tillbaka till jobbet.hem,tillbaka till jobbet,hem och så fortsätter det. Men jag försöker få bättre ordning på det.


Men på fredag!  Då ska jag till ullared! Ska bli sketkul! Köpa julklappar,och då ska de vara klart sen!  Ska försöka hitta en jacka till mig själv,för det behöver jag verkligen. Skulle vilja ha en röd,men det kanske ändrar sig när jag ser havet av jackor som ullared har att erbjuda.

Hittade en rolig sida på nätet som man kan trixa med foton lite,kolla här.
http://www.photofunia.com/
  

 

  


Kommentarer
Postat av: Din syster!

Åh va snygga! måste kolla!! =D

2008-11-13 @ 01:00:08
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0