Städ,present,lunch &ledig

Kom precis hem efter en shoppingtur med Marie och Hannah. Vi letade efter present till  mamma som fyller år idag!

GRATTIS MAMMA!!

Hon ville ha en gardinstång i present  så vi letade och de är ju svindyra här i stan så vi köper en på ikea till henne istället. Så i dag blir det en blomma till henne,en jättefin sådan med lite chocklad. Tror att hon blir glad..
Sedan tog vi en lunch på mingus,potatisgratäng med rostbiff. Det var jättegott.
Igår efter jobbet for jag hem till Åsa,som för övrigt åker utomlands på söndag ( och jag är inte ett dugg avundsjuk?!?!?) för att hämta kokboken jag köpte av dottern Elin ur hennes jultidningar. Tösa har sålt för 12,000 kr! Helt otroligt bra gjort!
Sen så fick alla som köpte av henne hemmagjord knäck. Jättegott. Tack Åsa!

Det värsta med mammas födelsdag är att det bara är 4 veckor kvar tills jag fyller år!!! Hemska tanke!!!  Men det kan man inte göra något åt alls,tyvärr. Detta slog mig häromdagen...

                                                   

Nu ska der plockas här hemma lite innan det är dags att göra mig i ordning innan det är dags för att gå hem till mamma.


Kommentarer
Postat av: Marieeee

du glömde skriva att vi gjorde sten,sax påse och JAG VANN =D hahaha

2008-11-07 @ 15:00:43
Postat av: Hetta

Hur kan Mi vinna sten sax påse?



När jag skulle leka det över msn med henne så sa hon "tre" istället för sten sax eller påse



=D

2008-11-07 @ 19:57:56
Postat av: Marie

fan va elakt, Hetta! du lura mig ju! de är skillnad!!!!!



Jag tittade på huset! snyggt kök, men blått badrum?! I DONT THINK SOOO GIRLFRIEND!!! =D haha

men de får vår hädniga bror ordna!

2008-11-08 @ 17:30:13
URL: http://porrmary.blogg.se/
Postat av: Hetta

JAG LURADE HENNE INTE! HON LJUGER!



Jag förklarade reglerna, mycket tydligt!



Hon är bara dålig förlorare;) Säg till henne att denna kommentaren finns så hon ser den



=D

2008-11-23 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback