Holloweenhelg

Sitter här med min arm och väntar på att den ska sluta värka men det verkar ju inte ske direkt. Gör verkligen ondare och ondare för varje dag,fast att jag fått medicin. Men det som allt annat ger sig väl med tiden..
Sitter här i soffan och dricker te,och hör regnet utanför och det är såå härlig med regn. Fast  för att vara ärlig så är det snöblandat regn. Skulle varit ledig i dag men stackars Elin på jobbet är sjuk,så jag jobbar 16:45-13 på lördag. Fattar inte hur de orkar börja 16:45,känns som hela dagen är förstörd ju. Känner inte för att göra något alls,vänta av tiden liksom.
Bara man kommer i väg sen så är det lungt..
Det blir inga minnornas afton för mig ikväll då eftersom jobbet kallar,men det kommer fler gånger.

Jag fick så fina blommor igår!! Röda blommor med svarta blad,ska lägga in bilder när batterierna har laddat färdigt. Jättefiiina!!

Holloween i helgen då,vad ska ni där ute göra?
Jag jobbar hela helgen så jag vet vad jag ska göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0