Windowshopping,lunch,drop in.

I dag har jag varit på mycket bättre humör,har varit ledig i dag. Men börjar nu jobba nu kl 21-07, Men de e helt ok.. Har varit på stan och lunchat med Åsa i dag. Och en massa windowshopping för min del. Efterso jag inte SKA köpa några lläder förrens målet så blir det bara till att titta för min del! Men det är helt okej,fast lite sugen är jag ju. Har inte handlat några kläder förutom träningskläder som jag måste ha på 2 månader. Men helt ärlig så funderar jag på att köpa en kofta,fattar inte  vart min har tagit vägen?? För nu efter att jag har rensat min garderob så har jag ingen kofta (till vardags) alls! Men jag vet inte,har ju lovat mig själv,men samtidigt så kan jag ju inte gå och frysa heller.
När vi var på stan ringde Nattis och frågade ojm jag ville komma på drop in fika på hennes fritis,och som en snäll faster jag är så sa jag så klart ja! Hon tyckte det var jättekul att få visa runt och visa sina saker. Sen var det kul för några av de andra barnen har ju jag haft sen de var små på min förskola! Det är alltid lika kul att träffa dem och deras föräldrar och prata lite.
Sen ville svägerskan att jag skulle följa med hem till dom för att kolla över vad vi ska äta i helgen.För hör har !! Jessica ska leva svenssonliv i helgen!  Känner överlag att det trånga svenssonlivet inte rikitgt är min grej,men det jan alltid ändra sig. Men så känns det just nu iaf. Men det ska bli himla kul,för jag har ju världens bästa brorsbarn! Fredagen ser ut så har: Tacos,bubbelbad och Idol. Lördagen: Lite öppen än men potatisgratäng och kött står på menyn.


Nä nu måste jag packa väskan för nu börjar jag snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0