Förändrings sugen

hela tiden! Vill ändra och fixa här hemma,helst nya möbler men jag gillar ju det jag har men ändå sitter jag och kollar,det är ju inte klok. Nu sitter jag och kolla på mio:s hemsida och vill ha detta jättevackra vitrinskåp till min hall!

Visst är det fint,men jag känner verkligen inte för att köpa nya möbler men de hade varit jättefint i hallen!!
Varför håller man på och ändrar hela tiden,jag gillar ju mitt hem och mina möbler men visst blir man sugen på nytt, Jag har alltid gillat ljusa möbler men börjar gilla mörka mer och mer,men jag vet med mig själv  att köper jag ett nytt vardagsrumsbord så vill jag köpa ny tv bänk för att färgerna inte passar ihop,jag vet att de hade irriterat mig till tusen!
För ett bord har jag ju sett med..




Det värsta är ju att de kostar plenty, men det blir inget av med detta men man måste ju få drömma och titta lite,om ett par år kanske..
Va knäpp jag är....

Nu ska jag hämta tvätten innan det är dags för att lägga sig i sängen och fortsätta läsa stig larssons bok,mannen som hatar kvinnor tror jag den heter. Jätterbra!
I morgon var det dags för jobbet igen,har inte en enda ledig dag förren onsdag om en vecka så jag jobbar,ti,ons,to,fre,lö,sön,må,ti,ons men allt går!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Mia

Där ser jag mitt bord ja´! Mycket vackert tycker jag också! Stieg Larssons bok är ju SUPER Jag läser just nu tredje delen. Kram

2008-09-02 @ 05:37:06
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0