Ledighet

att det kan vara så underbart! Efter att ha jobbat  10 dagar i sträck så är det helt underbart att vara ledig i 4 hela dagar!
Att inte göra något alls,bara va är så skönt.Men lite har jag ju gjort,inte bara slöat! Jag och Ingela har varit ute och gått,och jag menar GÅTT!! Vi började gå banleden sen så gick vi av ner i undergången och hamnade i Sköttning! 1h,40 min tog det och det känndes jättegött efter! Men det var en mastig prominix,kändes både i ben och rumpa. Sedan blev det lite kaffe och Idol och massa tjöt! Jättekul! Fast jag kan tala om för er att de skoskaven jag har fått på fötterna är inte vackra! Jag måste verkligen köpa nya gåskor,för så mycket som jag är ute och går så behöver jag verkligen ett par bra skor! Måste kolla upp detta!
Vi skulle ha gått i dag med men mina skoskav gav upp den idéen,ajajaj säger jag.
Får bli nästa vecka i stället.
Var på Kalas i går,Jonas fyllde år! Nu ska nu få höra en klockren sak! På väg till bilen så kom syrran och Hannah och vad såg jag då?? Joo de hade köpt likadan present som jag!! En alladdin ask!! Fatta va vi skratta! Så gott om chocklad har han iaf,Jonas!
Idag blev de lite fika på lilla blå med Jennie och en massa tjat! Sedan gav jag mig iväg och hämtade sissela och tog ut henne på en prommenad men det blev en lite lagom prommenad för AJAJAJ mina skoskav!!  Sedan bar det av hem för en städdag! För det behövdes verkligen,det har sett ut som ett bombnedslag här hemma! Men nu är det rent och fint igen! Nu ska det bara göras något gott att äta med,men jag funderar på råstekta potatis med kycklingfilé! Mumma! Eller vad säger du Marie??

Nu har jag nog bestämt mig för att köpa nya möbler men det är ju en ganska stor peng det handlar om men jag tror att det är värt det,för jag är så trött på mina möbler som jag har,visst de är fina och så men det är alltid kul med lite förändringar,men jag får nog fundera lite till som vanligt!!

Tänkte jag skulle se filmen Made of honour i kväll med Patrik Dempsey,får se vad det kan vara för något!
Nu ska jag dricka upp mitt te som jag har här framför mig!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Hanna

aj för skoskav men ja för prommis:D

2008-09-14 @ 23:35:30
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 23:38:41
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0