Min

Tv är trasig,det går inte att starta den! Det kommer ingen ström till den,har inte fungerat sen i torsdags. Det är bara att inse att jag måste köpa en ny. Sitter å kollar på nätet på diverse sidor som säljer tv apparater.Det är ju jättedyrt att köpa tv.Det enda som jag har bestämt är att det ska vara en samsung,för de är helt klart snyggast!


 37 tum!

Det är ju mycket man måste tänka på innan man beslutar sig,ska det vara Plasma eller Lcd? Det värsta är att inget av det säger mig något,jag kan inte något om tv apparater. Ska de vara 32,37,40,42 tum eller vad ska man välja för storlek? Jag har inget krav på större tv än den 28 tum jag har,tror det räcker gott och väl med en på 32 tum. Man kan ju få en sådan för 5000 kr.Funderar på att åka till mediamarket i morgon å kolla. Men om en 37 eller 40 tum kostar runt 6000 kr är det då värt att köpa en större då? Ja vem vet,inte jag iaf. Får väl ta och titta runt lite,men på nätet är de rätt så dyra,det skiljer inte mycket i pris imot vad affären har,man har ju portot och frakt som man får räkna med.Aja det ger sig..

Har varit på stan på förmiddagen och det var hur mycket folk som helst,cittaslow,ursäkta mig men vilken skit! Det lukade ju så vidrigt på stan så det var ju inte sant! Du hade aldrig fått in mig i det där jäkla tältet!! Uscha!
Här hemma har jag kommit så långt att jag har sytt och satt upp mina nya gardiner,borde städa och diska men känner verkligen inte för det,känner mig hängig,förkyld och ont i halsen men jag ska försöka ge mig själv en spark i rumpen så jag kommer igång...
Ikväll ska jag å Hanna ut och äta lite mat och roa oss,det var ett tag sen så det ska bli jättekul.
Nä nu måste det hända något...

Kommentarer
Postat av: Hetta

hahaha, först nu fattade jag rubriken. vilken ordvits



=P

2008-09-29 @ 17:40:53
URL: http://princessbalin.blogg.se/
Postat av: Hetta

hahaha, först nu fattade jag rubriken. vilken ordvits



=P

2008-09-29 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0