Onsdag eller måndag?

Känns som att det vore onsdag men det är ju BARA måndag!  Eftersom jag har jobbat i helgen så känns det som att veckan är hur lååång som helst,men jag är ju ledig på onsdag och det ska bli jättegött! Satt och räknade på mina timmar denna månad,ligger på 179 h och heltid är 160 h,vad händer om de dyker upp en natt? Kvalificerad överitd? Ja vem fasen vet och jag orkar inte bry mig,längtar tills fredag,då börjar ju helgen!
Var på gympan i dag med Ingrid,och det är jättekul.Stackars Ingrid,hon har jätteont i ryggen men kämpade som en tok ändå! Hon kom knappt in i bilen sen,stackarn.
Konstaterade på gympan att jag måste ha riktiga träningskläder! Så när jag hade kommit hem,duschat och gjort mig i ordning lite så satte jag mig tillrätta i soffan för att kolla vad HM har att erbjuda på den front och jag hittade lite grejor!
Köpte en munkjacka med men hittade inte bilden,men den e rosa! Blev nöjd,så nästa vecka kommer kläderna!

Nä nu ska jag lägga mig och sova!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0