Uscha

I dag känner jag mig riktigt nere,vet inte om det är att jag börjar bli krasslig eller vad det är men i dag är jag inte riktigt mig själv. M på jobbet tror att de beror på att jag jobbar för mycket och har för mycket som häder runt omkring mig. Även fast jag är ledig så är jag liksom inte ledig,måste hela tiden göra något.Men egentligen så jobbar jag ju inte mer än andra men jag jobbar längre pass,fler dagar i sträck,har nästan aldrig rast eller 10 mins fikapaus,är i barngrupp 99% av tiden jag är på jobbet.Det är dagtid på veckorn,dagtid på helgerna,nätter och kvällar,får liksom inga rutiner,vet inte riktigt hur jag ska lösa det heller..
 Är alltid trött,kom inte upp 7:30 i dag utan kl 7:50 och jag började 8:30,stressig värre...
Borde nog gå och ta lite prover för att se om jag har nån vitaminbrist eller nåt,jag hade folsyrabrist för ett par årsen och nu har jag samma symtom som då. Måste kolla upp det!  Nä nu gnäller jag..
Är ledig i morgon och då ska jag ta en lååång sovmorgon så jag är utvilad till helgens låånga pass på jobbet,men de går..
Nu ska jag gå ner i tvättstugan å fixa tvätten för det måste man ju med!


I dag är det 5 månader sen min pappa lämnade oss,känns som igår...
Saknar honom något helt otroligt mycket. Ikväll tänder jag ett ljus för dig,pappa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag finns här, det vet du!

2008-09-20 @ 11:09:17
Postat av: moster

jaha du! pengar är bra att ha, men vad har man för nytta av dom om man blir så dålig/hänig att man inte orkar göra nåt. Sköt om dej! kram moster

2008-09-28 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0